Известие

Collapse
No announcement yet.

problem s oborotite

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • problem s oborotite

    zdr na vsi4ki ot skoro imam alfa 164ts vzeh q na skoro kato q kupih nqma6e nikakvi problemi. sega vseki den sled katoq zapalq i q ostavq da poraboti 5/10 min zapo4vat da igraqt oborotite. zabelqzah 4e pri seidinenieto sled debitomera e rqzano za da i se slaga gaz. vzeh i go poopravih i go zategnah no pak prodaljava da igraqt oborotite. kolegi mi kazaha 4e sa mi nacepeni nqkakvi oplatneniq na izposkatelnite kulektori no neznam kakvo a pravq. NQKOI AKO IMA NQKAKVI SAVETI DA DAVA PREDVARITELNO BLAGODARQ

  • #2
    Колко играят? Като е напълно загряла как е?

    И пиши на български, моля.
    Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
    Lancia Kappa JTD '98 -

    Comment


    • #3
      emi kato trugna i q karam okolo 20m. na svetofar kato q ostavq na svobodna nqkoi pat igraqt nqkoi pat nee.. pove4e igraqt katoq zapalq i iz4akam da zapo4ne da zagrqva.. mi tq raboti na 900 oborota i igraqt do kam 1200/1300

      Comment


      • #4
        и извиняваи за написаното по горе не обърнах внимание.....

        Comment


        • #5
          Най-вероятно са ти говорели за маркучите на смукателния колектор,не на изпускателния.Ако смуче от някъде въздух,ще мени оборотите.
          Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
          Opel Astra J
          ex:
          Alfa Romeo 164 2.5TD
          Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
          Alfa Romeo 164 2.0T.S.

          Comment


          • #6
            Значи как - палиш я студена, вдига ги до 1200 - 1300 и после падат до 900? И почват да играят?
            Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
            Lancia Kappa JTD '98 -

            Comment


            • #7
              да точно така прави....

              Comment


              • #8
                Може от моторчето за празния ход да те бъзика. Пробвай да го изключиш, да видиш как ще работи. Може и от недобър бензин да е.
                Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
                Lancia Kappa JTD '98 -

                Comment


                • #9
                  а кадее се намира това моторче и от каде се изклучва

                  Comment


                  • #10
                    да маиго намерих след като го изкльча започва да работи добре без да се колебаят оборотите но работи на 1100оборота. след като го вкльча отново работи на 900об. но двигателят неработи равномерно има леки промени на оборотите..Ако го оставя изкльчено имали някакъв проблем и дали щте харчи пове4е така..

                    Comment


                    • #11
                      По-скоро да го почистиш нещо...
                      Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
                      Lancia Kappa JTD '98 -

                      Comment


                      • #12
                        Мойта като и изключа моторчето работи на 1500об/мин.
                        Клатеше ми оборотите заради прецакан(пробита мембрана) регулатор на бензина и ми блъскаше бензин през управляващия маркуч.
                        Стъпковото моторче си има уплатнители също.
                        Alfa164 T.S 148++ HP
                        Alfa156 T.S 144 - коня, ама на хартия.

                        Comment


                        • #13
                          Много странно.
                          Моята пък почти угасва без моторчето.

                          Има една стара тема 'Обороти на празен ход' .
                          Last edited by didod; d.m.y г., 22:12.
                          Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
                          Lancia Kappa JTD '98 -

                          Comment


                          • #14
                            Да и там май бях писал, че при мен проблема беше от прецакано уплътнение на въпросното моторче. Сваляш, чистиш, монтираш и слагаш допълнително силикон и си на коня ако е от него. А гумичките на всмукателния колектор се вадят ако си на газ, освен че се нацепват - прегледай ги и тях.
                            Alfa Romeo 164 2.0 TS/M1; V1 Medium `92; Matra Murena `83;
                            Mercedes S 430 4 matic `02; Opel Corsa C XE 2.0 16V `05
                            Peugeot Traveller `17 2.0 HDI 180 h.p.; Mitsubishi Pajero `94 2.5 TDI
                            Iveco S 59 2.5 TDI; Peugeot Boxer 1.9 `95

                            Comment


                            • #15
                              благодаря щте пробвам така както казваш

                              Comment

                              Working...
                              X